Dożywocie | Teatr Klasyki Polskiej
Parczewski Dom Kultury ul. Generała Bema 5, Parczew, Poland„Dożywocie” należy do tzw. pierwszego okresu twórczości Aleksandra Fredro, w którym zawierają się komedie charakterów i komedie intrygi.
„Dożywocie” należy do tzw. pierwszego okresu twórczości Aleksandra Fredro, w którym zawierają się komedie charakterów i komedie intrygi.
"Śluby panieńskie", czyli Magnetyzm serca to ponadczasowa komedia Aleksandra Fredry, napisana prawie dwieście lat temu, w 1832 roku.
"Śluby panieńskie", czyli Magnetyzm serca to ponadczasowa komedia Aleksandra Fredry, napisana prawie dwieście lat temu, w 1832 roku.
W tej tragikomedii ludzkiej to co, ważne przeplata się zwinnie z tym, co trywialne. Banalność droczy się z patosem, a przaśność przekomarza się ze smutkiem. To historia o wszystkim, co stanowi istotę życia, o ludzkich pragnieniach, tęsknotach i głupotach.
W tej tragikomedii ludzkiej to co, ważne przeplata się zwinnie z tym, co trywialne. Banalność droczy się z patosem, a przaśność przekomarza się ze smutkiem. To historia o wszystkim, co stanowi istotę życia, o ludzkich pragnieniach, tęsknotach i głupotach. I o sile teatru, w którym spotkanie z widzem rodzi wspólnotę poszukującą sensu i wypatrując nadziei o słodko-gorzkim smaku.
W tej tragikomedii ludzkiej to co, ważne przeplata się zwinnie z tym, co trywialne. Banalność droczy się z patosem, a przaśność przekomarza się ze smutkiem. To historia o wszystkim, co stanowi istotę życia, o ludzkich pragnieniach, tęsknotach i głupotach. I o sile teatru, w którym spotkanie z widzem rodzi wspólnotę poszukującą sensu i wypatrując nadziei o słodko-gorzkim smaku.
W tej tragikomedii ludzkiej to co, ważne przeplata się zwinnie z tym, co trywialne. Banalność droczy się z patosem, a przaśność przekomarza się ze smutkiem. To historia o wszystkim, co stanowi istotę życia, o ludzkich pragnieniach, tęsknotach i głupotach. I o sile teatru, w którym spotkanie z widzem rodzi wspólnotę poszukującą sensu i wypatrując nadziei o słodko-gorzkim smaku.
W tej tragikomedii ludzkiej to co, ważne przeplata się zwinnie z tym, co trywialne. Banalność droczy się z patosem, a przaśność przekomarza się ze smutkiem. To historia o wszystkim, co stanowi istotę życia, o ludzkich pragnieniach, tęsknotach i głupotach. I o sile teatru, w którym spotkanie z widzem rodzi wspólnotę poszukującą sensu i wypatrując nadziei o słodko-gorzkim smaku.
Wyjątkowy wydarzenie dla maluchów, które odwiedzają teatr po raz pierwszy.
Wyjątkowy wydarzenie dla maluchów, które odwiedzają teatr po raz pierwszy.
W tej tragikomedii ludzkiej to co, ważne przeplata się zwinnie z tym, co trywialne. Banalność droczy się z patosem, a przaśność przekomarza się ze smutkiem. To historia o wszystkim, co stanowi istotę życia, o ludzkich pragnieniach, tęsknotach i głupotach. I o sile teatru, w którym spotkanie z widzem rodzi wspólnotę poszukującą sensu i wypatrując nadziei o słodko-gorzkim smaku.
Za wieloznacznym tytułem stoi nieprosta historia dwóch osób. ON – dystyngowany pan w średnim wieku. ONA – tajemnicza, młoda kobieta.